CoD: Infinite Warfare zmiażdżone na YouTubie. Activision: z Black Ops II było to samo

Patryk Purczyński
2016/05/06 16:22
0
0

Nie wszyscy są zachwyceni pierwszym trailerem Infinite Warfare. Activision przypomina, że tak samo było z grą, która później pobiła rekord sprzedaży.

CoD: Infinite Warfare zmiażdżone na YouTubie. Activision: z Black Ops II było to samo

Z ponad dziewięciu milionów ludzi, którzy obejrzeli pierwszy zwiastun Call of Duty: Infinite Warfare na oficjalnym koncie serii CoD na YouTubie, prawie 450 tys. kliknęło kciuk w dół, a tylko 200 tys. wyraziło swoją aprobatę kciukiem w górę. Biomet jest więc dla najnowszej odsłony cyklu niekorzystny, co zresztą nie umknęło uwadze władz Activision.

- Nie dzieje się tak pierwszy raz w historii marki - podkreślił dyrektor wykonawczy Eric Hirshberg. - Pierwszy zwiastun Black Ops II, które po raz pierwszy przeniosło markę w przyszłość, miało najwięcej "dislike'ów" spośród wszystkich pierwszych trailerów, jakie kiedykolwiek zrobiliśmy. Ta gra odniosła później największy sukces w naszej historii - przypomniał. Wygląda więc na to, że najgorsza jest obojętność, a to, co wzbudza skrajne emocje, ostatecznie obroni się na rynku.

GramTV przedstawia:

- Marka nigdy nie była silniejsza niż obecnie. W Black Ops III gra więcej ludzi niż w jakąkolwiek inną produkcję w naszej historii, a jej akcja toczy się w przyszłości, ze wzmocnionymi skokami i fikcyjną bronią. Jednego jesteśmy absolutnie pewni: gdybyśmy zawsze umieszczali tylko to, co sprawdzało się w przeszłości i nigdy nie podejmowali kreacyjnego ryzyka, nie mielibyśmy marki. Dniem, w którym powinniśmy zacząć się martwić, będzie dzień, w którym przestaniemy próbować nowych rzeczy - dodał Hirshberg.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!