Nie wszyscy są zachwyceni pierwszym trailerem Infinite Warfare. Activision przypomina, że tak samo było z grą, która później pobiła rekord sprzedaży.
Nie wszyscy są zachwyceni pierwszym trailerem Infinite Warfare. Activision przypomina, że tak samo było z grą, która później pobiła rekord sprzedaży.
- Nie dzieje się tak pierwszy raz w historii marki - podkreślił dyrektor wykonawczy Eric Hirshberg. - Pierwszy zwiastun Black Ops II, które po raz pierwszy przeniosło markę w przyszłość, miało najwięcej "dislike'ów" spośród wszystkich pierwszych trailerów, jakie kiedykolwiek zrobiliśmy. Ta gra odniosła później największy sukces w naszej historii - przypomniał. Wygląda więc na to, że najgorsza jest obojętność, a to, co wzbudza skrajne emocje, ostatecznie obroni się na rynku.
- Marka nigdy nie była silniejsza niż obecnie. W Black Ops III gra więcej ludzi niż w jakąkolwiek inną produkcję w naszej historii, a jej akcja toczy się w przyszłości, ze wzmocnionymi skokami i fikcyjną bronią. Jednego jesteśmy absolutnie pewni: gdybyśmy zawsze umieszczali tylko to, co sprawdzało się w przeszłości i nigdy nie podejmowali kreacyjnego ryzyka, nie mielibyśmy marki. Dniem, w którym powinniśmy zacząć się martwić, będzie dzień, w którym przestaniemy próbować nowych rzeczy - dodał Hirshberg.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!