W oczekiwaniu na premierę Battlefielda 1 i CoD: Infinite Warfare zachodnie media już konfrontują oba tytuły - na razie na sympatię i antypatię graczy.
W oczekiwaniu na premierę Battlefielda 1 i CoD: Infinite Warfare zachodnie media już konfrontują oba tytuły - na razie na sympatię i antypatię graczy.
Zwiastun produkcji DICE może poszczycić się największą liczbą polubień na YouTubie spośród wszystkich gier! Mało tego, z blisko 1,2 mln kciuków w górę trailer Battlefielda 1 sytuuje się w gronie 250 najbardziej lubianych materiałów wideo zamieszczonych na całej platformie YT! Warto dodać, że strzelanka umiejscowiona w czasach I wojny światowej ma przy tym zaledwie 21,6 tys. negatywnych klików. Zupełnie inaczej przedstawia się to w przypadku Infinite Warfare.
Nowo pokazane Call of Duty ma już ponad półtora miliona kciuków w dół i jest pod tym względem niechlubnym liderem wśród gier, a na liście wszech czasów zajmuje ósme miejsce! Dysproporcje są zatem ogromne, ale to tylko pierwsza korespondencyjna konfrontacja, która wcale nie musi mieć przełożenia na rezultaty sprzedaży. Zresztą, władze Activision już wcześniej zbagatelizowały odbiór trailera Infinite Warfare.
Dla przypomnienia oba materiały prezentujemy jeszcze raz poniżej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!