Ubisoft może obtrąbić sukces. Najnowsze dane pokazują, jak dużą popularnością cieszy się masówka francuskiej firmy, The Division.
Ubisoft może obtrąbić sukces. Najnowsze dane pokazują, jak dużą popularnością cieszy się masówka francuskiej firmy, The Division.
The Division ma nie tylko mnóstwo zarejestrowanych graczy, ale jest też przez nich chętnie odpalane. Jak podaje francuski gigant, aktywni użytkownicy spedzają przy tym tytule średnio trzy godziny dziennie. Do pełnego zaspokojenia dziennikarskiej ciekawości brakuje jeszcze oficjalnych wyników sprzedaży - tymi Ubisoft nie chce się na razie dzielić.
Premiera The Division nastąpiła na początku marca. Gra dostępna jest na platformach PC, PS4 i XOne. Na tej ostatniej w przyszłym miesiącu ukaże się pierwszy dodatek. Właściciele pozostałych na swoją wersję będą musieli poczekać przynajmniej 30 dni dłużej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!