Patch mający uniemożliwić oszukiwanie w PvP powodował zbyt duże spadki wydajności.
Patch mający uniemożliwić oszukiwanie w PvP powodował zbyt duże spadki wydajności.
W miniony piątek została wydana aktualizacja Dark Souls III, która miała zapobiec oszukiwaniu w trybie PvP. Hakerzy nie tylko bywali irytujący, ale też przez ich działanie niewinni gracze mogli otrzymać niezasłużonego bana. Patch miał naprawić różne problemy, m.in. natychmiastowe odsyłanie gracza do jego świata czy przenoszenie do Firelink Shrine. Jednakże aktualizacja powodowała znaczne spadki wydajności - gracze borykali się ze stutteringiem i mocnym przycinaniem się gry. W efekcie nierzadko dochodziło do takich sytuacji, jak na poniższym wideo, toteż patch został tymczasowo wycofany.
- Patch został tymczasowo usunięty, by naprawić problemy z zamrażaniem - napisał przedstawiciel From Software. - Mamy nadzieję wprowadzić go ponownie tak szybko jak to możliwe. Jeśli padliście ofiarą błędów, które miały być naprawione, bez obaw - nie zostaniecie ukarani. Będziemy was informować na bieżąco. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!