Wielu fanów było zawiedzionych brakiem kampanii w Star Wars: Battlefront, ale twórcy chcieli zdążyć przed premierą filmu Przebudzenie Mocy.
Wielu fanów było zawiedzionych brakiem kampanii w Star Wars: Battlefront, ale twórcy chcieli zdążyć przed premierą filmu Przebudzenie Mocy.
Electronic Arts nigdy nie planowało kampanii single-player w Star Wars: Battlefront. W sierpniu 2015 przedstawiciel firmy, Peter Moore, dyrektor ds. operacyjnych, wyjaśniał, że mało kto zagrałby w ten tryb. Jednak na decyzję o skupieniu się wyłącznie na multiplayerze wpłynęła zbliżająca się premiera filmu:
- Jedną z rzeczy, za które nas krytykowano, był brak kampanii single-player - przyznał przedstawiciel EA, Patrick Sodelund, podczas rozmowy z inwestorami. - Była to świadoma decyzja, związana z ograniczeniami czasowymi i planami wydania gry równocześnie z filmem Przebudzenie Mocy, by osiągnąć jak najlepszy efekt. Uważam, że zespół stworzył bardzo dobrą grę, bazując na tym, czym dysponował. Mogę stwierdzić, że produkcja poradziła sobie bardzo dobrze i dotarła do zupełnie innych grup odbiorców w porównaniu z tradycyjną grą EA. Patrząc pod tym kątem, możemy odnotować sukces. Czy jesteśmy jednak zadowoleni ze średniej ocen (na Metacritic) wynoszącej 75? Nie. Czy jest to coś, czemu postaramy się zaradzić w przyszłości? Bezwzględnie.
Soderlund przyznał również, że najlepszym rozwiązaniem byłoby stworzenie gry oferującej zarówno single-player, jak i tryb wieloosobowy. Niewykluczone zatem, że w Star Wars: Battlefront 2, którego premiera została zapowiedziana na rok 2017, znajdzie się kampania dla jednego gracza.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!