Ustwo zdradziło, jaką kwotę zarobiło na przestrzeni dwóch ostatnich lat na jednym z największych hitów z urządzeń przenośnych, Monument Valley.
Ustwo zdradziło, jaką kwotę zarobiło na przestrzeni dwóch ostatnich lat na jednym z największych hitów z urządzeń przenośnych, Monument Valley.
Warto zaznaczyć, że spory wkład w ogólną popularność Monument Valley mają gracze z rynku chińskiego, gdzie gra zostala udostępniona za darmo. W efekcie pobrano ją tam blisko 11,8 miliona razy. W dużej mierze dzięki temu aż 88 proc. pobrań dokonało się w drugim roku egzystencji gry. Nawet odliczając jednak wkład użytkowników z Państwa Środka, produkcja Ustwo w drugim roku została ściągnięta ponad 11 milionów razy, czyli 3,6 razy więcej niż w pierwszym roku.
Na poniższej infografice odnaleźć można nie tylko statystyki na temat finansów, ale także ciekawostki dotyczące samego Monument Valley. Są też liczne wyróżnienia, które otrzymała gra.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!