Twórcy Hellblade'a postanowili pochwalić się postępami, jakich dokonali na przestrzeni ostatnich tygodni. Oto siedmiominutowy pamiętnik producenta.
Twórcy Hellblade'a postanowili pochwalić się postępami, jakich dokonali na przestrzeni ostatnich tygodni. Oto siedmiominutowy pamiętnik producenta.
W pamiętniku producenta mamy też okazję przyjrzeć się sesji motion capture, dzięki której animacje w Hellblade: Senua's Sacrifice wyglądają tak realistycznie. Odważnym krokiem była rezygnacja z wszelkiego rodzaju wskaźników. Zamiast belek czy punktów wyświetlanych na ekranie stan zdrowia przeciwników sygnalizuje stan ich ciała - im więcej cięć i krwi, tym nieprzyjaciel jest bardziej raniony. Kiedy to Senua musi zmagać się z obrażeniami, na ekranie pojawia się posoka, a obraz się zaciemnia i rozmazuje.
Ninja Theory postanowiło wykorzystać też zaawansowane techniki dźwiękowe. Dzięki temu nawet gdy przeciwnika nie widać na ekranie, gracze będą mogli przewidzieć zbliżające się niebezpieczeństwo - właśnie po tym, skąd dobiegają niepokojące dźwięki.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!