Respawn Entertainment chce pokazać, że uczy się na błędach. Studio zamierza poprawić w Titanfallu 2 to, co nie do końca zagrało w pierwszej części.
Respawn Entertainment chce pokazać, że uczy się na błędach. Studio zamierza poprawić w Titanfallu 2 to, co nie do końca zagrało w pierwszej części.
- Tytani nie zostali stworzeni dla jednego, określonego celu. Sami w sobie są postaciami. Potrafią się adaptować równie dobrze jak piloci. Nie będziesz już tylko bez ustanku strzelał z dział maszynowych. W rozwoju wypadków jest większa głębia - oznajmia Zampella. Niebagatelną rolę w kształtowaniu rozgrywki w Titanfallu 2 odgrywają umiejętności. Według zapewnień twórców zaprojektowano je tak, by współgrały z otaczającym światem.
- Do każdej walki będziesz teraz podchodził w inny sposób - dodaje jeden z założycieli Respawn Entertainment. W praktyce będziemy mogli się o tym przekonać pod koniec października. Termin wydania Titanfalla 2 Electronic Arts zdradziło na wczorajszej konferencji. Pokazano tam również pierwsze materiały wideo z gry.
[Aktualizacja - 17:50]
Przedstawiciele Respawn Entertainment zapewnili, że wszystkie mapy, które ukażą się po premierze Titanfalla 2, będą dostępne bez dodatkowych opłat. - Z całą pewnością będziemy wspierać Titanfalla 2 po premierze i mogę potwierdzić, że wszystkie mapy i tryby, które dostarczymy w tym czasie, będą darmowe. Więcej o planach na okres popremierowy powiemy bliżej debiutu gry, zatem czekajcie na nowe informacje - mówi David Wightman.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!