Ubisoft chce graczom zostawić decyzję co do tego, jak rozwiązać kwestię pojawiających się w Watch Dogs 2 przeciwników.
Ubisoft chce graczom zostawić decyzję co do tego, jak rozwiązać kwestię pojawiających się w Watch Dogs 2 przeciwników.
Belanger oczywiście zdaje sobie sprawę, że miejscami trudno będzie oprzeć się pokusie zastosowania ostatecznego rozwiązania, ale jeszcze raz podkreśla, że nie będzie to jedyna z dostępnych opcji. W rękach graczy znajdą się rozmaite narzędzia, umożliwiające łagodniejsze potraktowanie przeciwników w Watch Dogs 2 - od paralizatorów, przez rożnego rodzaju przedmioty, aż po hakowanie w celu ogłuszenia nieprzyjaciół.
Przejście gry bez dokonywania zabójstw nie jest oczywiście nowością w branży. W ostatnich latach wiele głośnych tytułów, jak Dishonored, Deus Ex: Bunt Ludzkości czy Metal Gear Solid V oferowało takie rozwiązania. Zwykle wychodziło im to na dobre.