I podkreśla, że z całą pewnością nie będzie to kolejna MOBA.
I podkreśla, że z całą pewnością nie będzie to kolejna MOBA.
- Pojawiły się pytania, gdy ludzie zobaczyli zwiastun Quake Champions, o to czy projekt nie będzie przypadkiem MOBĄ. Nie. Nie jest to MOBA - tłumaczy Tim Willits. - To co tworzymy, to nastawiona na rywalizację, arenowa, klasyczna strzelanka Quake. Czujemy, że Champions to naturalna ewolucja nie tylko dla Quake, ale całego gatunku - powiedział Tim, który tłumaczy także, że choć w grze pojawi się opcja personalizacji postaci produkcja nie jest inspirowana Overwatch. Jak dodaje, tytuł ma być dojrzały, krwawy i bardzo szybki, dzięki czemu trafi do weteranów marki, natomiast nowych graczy ma przyciągnąć nastawienie na e-sport.
Jak potwierdza Tim, tytuł ma być dostępny tylko na PC. - Nie planujemy wydać gry na konsole. Nie chcemy żadnych wymówek i ograniczeń. Data debiutu nie jest jeszcze znana, ale produkcja zadebiutuje w wersji beta i będzie z czasem ulepszana tak długo, aż osiągnie status pełnej wersji.