W ciągu tygodnia od premiery Day by Daylight, twórcom zwróciły się koszty stworzenia gry.
W ciągu tygodnia od premiery Day by Daylight, twórcom zwróciły się koszty stworzenia gry.
Starbreeze ogłosiło, że Dead by Daylight znalazło ponad 270 000 nabywców. Przełożyło się to na zyski przewyższające fundusze, które trzeba było zainwestować w tę produkcję. Okazuje się też, że tytuł ten idealnie nadaje się do streamowania i oglądania na Twitchu, i jest on w pierwszej piątce najchętniej transmitowanych gier.
- Nasza współpraca ze Starbreeze układała się wspaniale od samego początku. Wierzyli w naszą wizję i dali nam swobodę oraz wsparcie - podkreślił Rémi Racine, przedstawiciel Behaviour Digital. - Behaviour to nowe studio, w którym inwestujemy w naszą przyszłość. Dead by Daylight to pierwsza gra, jaką wydaliśmy, z czego jesteśmy bardzo dumni. Przez lata rozwijaliśmy pomysły skupione wokół takiej tematyki, wspaniale jest przecierać nowe szlaki. Od początku Dead by Daylight miało być grą skupiającą się na społeczności, a zaangażowanie graczy okazało się fantastyczne.
Dead by Daylight to asymetryczny horror 4v1, w którym naszym zadaniem jest albo wcielić się w bezwzględnego mordercę, albo starać się mu uciec, by uniknąć tortur i śmierci. Gra ukazała się na PC 14 czerwca. Większość graczy chwali tę produkcję za świetną rozgrywkę, ale - póki co - największym problemem pozostaje połączenie się w lobby ze znajomymi i gracze rozłączający się w momencie, kiedy wiedzą, że nie zdołają wygrać.