Po ponad roku od premiery gry, i pół roku od startu bety, prace nad edytorem pozwalającym tworzyć własne kampanie zostały ukończone.
Po ponad roku od premiery gry, i pół roku od startu bety, prace nad edytorem pozwalającym tworzyć własne kampanie zostały ukończone.
Devolver Digital ogłosiło, że edytor poziomów w Hotline Miami 2 doczekał się właściwego debiutu na Steamie.
- Edytor poziomów w Hotline Miami 2: Wrong Number oferuje użytkownikom na niezwykłą głębię i liczne opcje podczas kreowania pojedynczych poziomów i pełnych kampanii, uzupełnionych o własne cut-scenki, dzięki którym można opowiedzieć własne historie z uniwersum Hotline Miami - powiedział przedstawiciel Devolver Digital. - Gracze mają kontrolę nad projektami poziomów piętro po piętrze, mogą starannie rozmieścić wrogów, broń, umeblowanie i dekoracje, tworząc własne misje lub remake/remix swych ulubionych etapów. Poziomy, kampanie i kolekcje można udostępniać za pomocą Warsztatu Steam, gdzie czekają już setki poziomów stworzonych przez użytkowników w czasie beta-testów.
Należy zaznaczyć, że twórcy dołożyli starań, by poziomy stworzone przed aktualizacją działały poprawnie, jednak mogą zdarzyć się pewne problemy.
- Dziękujemy za waszą cierpliwość i pomoc podczas długich prac nad edytorem poziomów. Bez waszej pasji, pomocy i opinii nie byłoby to możliwe - pisze na Steamie jeden z twórców ze studia Dennaton. - A teraz do dzieła - stwórzcie Hotline Miami 3!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!