Narty, snowboard, wingsuit czy paralotnia - niezależnie od wybranego akurat sportu w grze będziecie mogli zdobywać punkty za różne sposoby zabawy.
Narty, snowboard, wingsuit czy paralotnia - niezależnie od wybranego akurat sportu w grze będziecie mogli zdobywać punkty za różne sposoby zabawy.
Wspomniane cztery style zabawy to natomiast explorer, freerider, freestyler oraz bone collector. Punkty w ramach "explorer" otrzymujemy za odblokowywanie nowych miejsc oraz zadań. Na początku gry będziemy znali tylko niektóre z możliwych miejsc do rozpoczęcia zjazdu na nartach czy lotu z wykorzystaniem paralotni. Odblokowywanie kolejnych to jedna z możliwości. Znacznie łatwiej zdobyć punkty w kategorii "freestyler" - niezależnie gdzie akurat jesteście i z jakiego środka transportu korzystacie, za wykonywanie wszelkich ewolucji możecie liczyć na punkty w kategorii "freestyler". "Bone collector" to już styl dla najbardziej spragnionych adrenaliny, bowiem nagradza on tylko najbardziej mrożące krew w żyłach triki oraz... wypadki. Ostatnia z możliwości to "freerider", opisywany jako najbardziej kompleksowy ze stylów rozgrywki. Otrzymujecie w nim punkty za najwięcej elementów podczas jazdy - linię przejazdu czy wykorzystanie elementów środowiska do ciekawych ewolucji czy wszelkie bliskie ominięcia przeszkód.
Poniżej zobaczyć możecie opublikowany na blogu gameplay. W części zawiera on te same elementy, które Ubisoft pokazywał na konferencji, ale opatrzone oficjalnym komentarzem zdradzającym kilka ciekawych szczegółów.