Nintendo nie będzie łatwo wyjść na swoje w przypadku The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Z drugiej strony - jeśli nie ta gra, to która?
Nintendo nie będzie łatwo wyjść na swoje w przypadku The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Z drugiej strony - jeśli nie ta gra, to która?
To on powiedział o progu opłacalności. - Koszty zostaną pokryte po sprzedaży wielkich liczb, po przekroczeniu dwóch milionów rozprowadzonych egzemplarzy. Na rodzimym rynku gra staje się hitem, jeśli dotrze do 300 tys. odbiorców. My myślimy jednak w skali ogólnoświatowej - skomentował Miyamoto. Nawet, jeśli nie uda się osiągnąć wspomnianego pułapu, nową Zeldę zawsze można potraktować jako bardziej dalekosiężną inwestycję.
- Używając zasobów stworzonych na potrzeby Zeldy w innym oprogramowaniu możemy tworzyć tytuły kompaktowe - zauważył. - Ostatni Brain Training sprzedał się znakomicie z niewielkimi zasobami. Robimy wiele, by ograniczyć czas produkcji, np. ponownie używamy tych samych silników - dodał.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!