Tryb sieciowy gry miał zadebiutować podczas tegorocznych wakacji, tak się jednak nie stanie, a debiut tytułu został odłożony do przyszłego roku.
Tryb sieciowy gry miał zadebiutować podczas tegorocznych wakacji, tak się jednak nie stanie, a debiut tytułu został odłożony do przyszłego roku.
Jak twierdzi generalny menadżer Microsoft Studios, Shannon Loftis, powodem przesunięcia był właśnie podział gry na dwie niezależne części - single oraz mutliplayer. Wydawcy doszli do wniosku, że premiera osobnego modułu online zbyt daleko od części przeznaczonej dla pojedynczego gracza to złe posunięcie. - Chcemy wystartować z sieciową betą niezbyt daleko od kampanii dla pojedynczego gracza - tłumaczy Loftis. Ma jednak przeświadczenie, że dodatkowy czas będzie przydatny. - Nie lubię zawodzić graczy i kazać im zbyt długo czekać, ale jednocześnie jestem trochę dumny, że deweloperzy mają tyle czasu, ile potrzebują - dodała.
Aktualnie obowiązującą datą premiery Crackdown 3 jest przyszły rok.