Czeskie studio Amanita Design może mówić o sukcesie.
Czeskie studio Amanita Design może mówić o sukcesie.
Według opublikowanej w sieci infografiki, najchętniej grę kupowali użytkownicy komputerów osobistych (49%), a także urządzeń mobilnych z iOS, Androidem i Windowsem (44%). Na końcu znalazły się natomiast wersje konsolowe (PS Vita oraz PS3 - 7%). Jeśli chodzi o wspomniane mobilki, najczęściej po grę sięgali użytkownicy smartfonów i tabletów z iOS (72%). Na drugim miejscu znalazł się Android (25%), na trzecim - Windows Phone (jedynie 3%). Tylko 2% graczy zdecydowało się na zakup gry w wersji pudełkowej.
To może nie być koniec lisy. W lutym tego roku pojawiła się plotka, jakoby Machinarium miało trafić również na PlayStation 4. Taka informacja znalazła się na stronie PEGI. Do tej pory nie została jednak oficjalnie potwierdzona.
Więcej o grze dowiecie się z naszej recenzji.