Dzięki rozwiązaniom przygotowanym przez firmę Multiplay, gracze będą mogli w ciągu kilku minut powrócić do gry, nawet jeśli zdarzy się jakaś awaria.
Dzięki rozwiązaniom przygotowanym przez firmę Multiplay, gracze będą mogli w ciągu kilku minut powrócić do gry, nawet jeśli zdarzy się jakaś awaria.
- Premiera Titanfall 2 będzie większa i lepsza niż w przypadku poprzedniej części. Dla mnie bardzo ważne jest to, by gra po prostu działała - powiedział Jon Shiring, główny programista w Respawn Entertainment. - Chcieliśmy osiągnąć niedorzeczny wręcz poziom skalowania i niezawodności, toteż nawiązaliśmy współpracę z Multiplay, ponieważ mają oni doświadczenie w hostingu serwerów gier i sprytnie rozwiązane auto-skalowanie z wykorzystaniem różnych środowisk chmury, co pozwala nam skupić się na tworzeniu gier.
- Ściśle współpracowaliśmy z Multiplay, by wykorzystać różne chmury, jak również zapewnić istnienie rzeczywistego serwera w każdym regionie, gdzie gra będzie sprzedawana. Większa elastyczność, więcej lokalnych centrów danych, nieskończona skalowalność i najwyższa niezawodność to najlepsze, co możemy zaoferować milionom graczy.
Titanfall 2 ukaże się 28 października na PS4, PC i Xboksie One.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!