Hines nie chciałby, żeby wracano ciągle do tej sprawy.
Hines nie chciałby, żeby wracano ciągle do tej sprawy.
- Szczerze - myślę, że to nie jest skomplikowane. Produkcja trafiła do tego punktu, kiedy nie formowała się tak, jakbyśmy chcieli, by się formowała i nie uważaliśmy, by ścieżka, po której kroczyliśmy była odpowiednia. Stwierdziliśmy, że najlepszym pomysłem będzie zaprzestanie kontynuacji prac. I to wszystko.
Hines stwierdził też, że nie chce, by Human Head musiało ciągle wracać do tej porażki. Jak mówi: "Gry są kasowane. To się zdarza. Małżeństwa nie wychodzą. To też się zdarza”.
Przypomnijmy, że w 2017 roku na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One pojawi się Prey. Produkcją tej gry zajmie się Arkane Studios, firma odpowiedzialna za Dishonored. Projekt nie ma jednak nic wspólnego ze skasowaną kilka lat temu kontynuacją gry z 2006 od Human Head Studios.