Digital Foundry przetestowało techniczną stronę nowej produkcji Hello Games. Jest dobrze, choć nie idealnie.
Digital Foundry przetestowało techniczną stronę nowej produkcji Hello Games. Jest dobrze, choć nie idealnie.
Wygląda na to, że całkiem nieźle. No Man’s Sky na PS4 wyświetlane jest w rozdzielczości 1080p przy 30 klatkach na sekundę, choć zdarzają się okazjonalne spadki animacji przy największym obciążeniu silnika produkcji. Tytuł działa stabilnie podczas eksplorowania planet pieszo i to niezależnie od warunków pogodowych czy planety. Digital Foundry zwiedziło podczas kilku godzin 12 planet w najnowszej wersji gry oznaczonej jako 1.03 i nie doszukało się żadnych problemów. W powietrzu zdarza się, że liczba fps-ów spadnie znacznie poniżej 30 klatek - aż do 15 czy 20. Dotyczy to momentów podróżowania w kosmosie z pełną prędkością czy sytuacji szybkiego przelatywania tuż nad powierzchnią nowej planety, gdy odkrywane są na niej nowe elementy. Jak zaznaczono jednak w poniższym wideo, wystarczy jedynie zwolnić, by sytuacja wróciła do normy.