Dodatkowo jeszcze w tym miesiącu organizowany jest stream z wieloosobowego meczu, natomiast tuż po GC powinny rozpocząć się betatesty.
Dodatkowo jeszcze w tym miesiącu organizowany jest stream z wieloosobowego meczu, natomiast tuż po GC powinny rozpocząć się betatesty.
Dodatkowo poprzednio liczył się głównie współczynnik wygranych i przegranych meczów. Tym razem nadal będzie on ważny, ale oprócz tego "do głosu" dojdą także inne aspekty, jak chociażby indywidualny wkład w końcowy wynik. Jak zaznaczają twórcy, poprzednio gracze często byli zdezorientowani - chociażby w sytuacjach, w których dołączano ich do lobby, w którym mieliby grać przeciwko grupie czterech graczy w przeciwnym zespole. Wraz z osobistymi preferencjami dotyczącymi zespołów owocowało to częstym opuszczaniem poczekalni. Matchmaking ma tym razem działać dużo szybciej, a także lepiej dobierać graczy do poszczególnych zespołów i meczy - między innymi dzięki każdorazowemu przeliczaniu wartości "skilla" po zakończonej rywalizacji.
O tym, jak działa nowy matchmaking będziecie mogli przekonać się podczas Gamescomu, gdyż twórcy organizują stream z wieloosobwej rozgrywki (podobnie, jak było w przypadku Battlefielda 1 przed E3), natomiast jeszcze w tym miesiącu powinny rozpocząć się zamknięte betatesty gry. To kolejna z opcji na przetestowanie doboru graczy do wieloosobowej rywalizacji.