Pierwszy popremierowy patch do No Man's Sky już dostępny

Małgorzata Trzyna
2016/08/19 17:05
3
0

Wydanie patcha oznacza m.in. wsparcie dla większej liczby konfiguracji sprzętowych PC, zwiększenie liczby klatek na sekundę i poprawienie stabilności.

Pierwszy popremierowy patch do No Man's Sky już dostępny

Premiera No Man's Sky nie obyła się bez zgrzytów. Część graczy nie miała zbyt dużych powodów do skarg, inni borykali się z takimi problemami, jak optymalizacja i zbyt mała liczba klatek na sekundę czy zawieszanie się gry. Choć - jak podaje Sean Murray z Hello Games - mniej niż 1% graczy zgłosiło się do pomocy technicznej, nadal jest to bardzo duża liczba. Zespół obiecał rozwiązać około 70% problemów w tym tygodniu. Co prawda nie ma listy zmian wprowadzonych w najnowszym patchu, ale powinny one być podobne do wersji beta. Jak wyjaśnia Sean Murray:

- Dodaliśmy wsparcie dla większej liczby konfiguracji sprzętowych PC, poprawiliśmy liczbę klatek na sekundę w przypadku słabszych sprzętów. Na PS4 poprawiliśmy stabilność i wiele więcej.

GramTV przedstawia:

AKTUALIZACJA: listę wprowadzonych zmian można znaleźć tutaj.

Pomijając kwestie techniczne, czy warto sięgnąć po No Man's Sky? Przekonajcie się, czytając recenzję Adama Berlika, który wystawił grze ocenę 7/10.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
19/08/2016 19:08

"- Dodaliśmy wsparcie dla większej liczby konfiguracji sprzętowych PC, poprawiliśmy liczbę klatek na sekundę w przypadku słabszych sprzętów. Na PS4 poprawiliśmy stabilność i wiele więcej."To się nazywa dokładna lista zmian względem poprzedniej wersji...

Usunięty
Usunięty
19/08/2016 18:13

No patch tak zmasakrował znajomemu z nieco leciwym komputerem framerate, że gra stała się niegrywalna.

Usunięty
Usunięty
19/08/2016 17:44

Czy warto "sięgnąć" to zależy, czy pod tym słowem rozumiemy np. zagranie na konsoli u znajomego, który tę grę kupił, czy jej zakup. Co do kupna uważam z punktu potencjalnego nabywcy, że za taką cenę jeszcze nie na tym etapie. Natomiast spróbować gry w postaci dema chciałbym bardzo i podobnie jest z kilkoma milionami potencjalnych nabywców. Nawet jeśli 90% z nich stwierdziłoby, że gra jest za droga lub zbyt kiepska, Hello Games zyskałoby dodatkowych kilkaset tysięcy nabywców. Jeszcze jedna niewykorzystana marketingowo okazja.Szczerze kibicuję temu projektowi i mam nadzieję, że będzie rozwijany aż zbliży się do tego, czym miał być.




Trwa Wczytywanie