Prócz wątku głównego, w grze znajdą się zadania poboczne, które pomogą dotrzeć do "prawdziwego" zakończenia.
Prócz wątku głównego, w grze znajdą się zadania poboczne, które pomogą dotrzeć do "prawdziwego" zakończenia.
Podczas targów Gamescom producent Nier: Automata, Yosuke Saito, podzielił się ciekawą informacją o długości wątku głównego w grze. Saito przyznał, że we wcześniejszych wywiadach szacował, że ukończenie wątku głównego zajmie około 25 godzin, ale kiedy rozmawiał o tym z ekipą w Japonii, zespół podkreślił, że "prawdopodobnie potrwa to dużo dłużej".
Prócz wątku głównego, w Nier: Automata będą również opcjonalne misje poboczne. Jeśli gracz zdecyduje się je pominąć, będzie mógł bez przeszkód dotrzeć do zakończenia - z jednym "ale". Zakończeń w grze jest kilka, a dotarcie do tego "prawdziwego" będzie "prawdopodobnie wymagać wykonania misji pobocznych". Zadania te będą zróżnicowane - jedne zostaną podzielone na rozdziały i przedstawią dłuższą historię, inne mają być mało skomplikowane i polegać np. na znalezieniu jakiegoś przedmiotu.
W Nier: Automata zagramy w 2017 roku. Gra początkowo została zapowiedziana wyłącznie na PS4, ale niedawno twórcy ujawnili, iż pracują również nad wersją na PC. Na razie nie ma planów stworzenia portów na konsole Xbox One i NX, ale szansa na ich powstanie nie jest równa zero.