Ian Milham dołączył do zespołu Crystal Dynamics, by objąć stanowisko reżysera marki Tomb Raider.
Ian Milham dołączył do zespołu Crystal Dynamics, by objąć stanowisko reżysera marki Tomb Raider.
- Ian to jeden z nielicznych weteranów branży, który łączy kreatywność, artyzm i pasję we wspaniałą całość na ekranie, zatem idealnie pasuje do zespołu Crystal Dynamics - podkreślił Scot Amos, jeden z szefów studia. - Jesteśmy bardzo podekscytowani, witając Iana jako najnowszego, a zarazem jednego z najbardziej utalentowanych członków zespołu. Jego postawa, zdolności i aspiracje, by tworzyć wspaniałe gry pozwolą nam wspólnie realizować cele, które stawia przed sobą Crystal Dynamics.
- Gry przygodowe były moją pierwszą miłością - przyznał Milham. - Nie mogłem zatem przepuścić okazji, by dołączyć do Crystal Dynamics. To dom Lary Croft, legendy przygodowych gier akcji, będącej filarem przemysłu. Podziwiałem dokonania Crystal od dłuższego czasu, ich prace nad niezwykle wciągającymi historiami i widowiskową rozgrywką, które łączyli ze złożonymi systemami. Bardzo się cieszę, że studio zmierza w takim kierunku i nie mogę się doczekać, by stać się częścią tego procesu.
Ian Milham pracował w przemyśle gier przez 20 lat, zaczynając jako artysta środowiskowy. Pracował w Electronic Arts jako dyrektor artystyczny gier z serii Dead Space i jako dyrektor kreatywny Battlefielda 4 i Hardline.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!