Gears of War 4 będzie zbalansowany przede wszystkim z myślą o gamepadzie

Paweł Pochowski
2016/08/30 09:40
9
0

Na szczęście nie będzie to przeszkadzać podczas pojedynków, bo twórcy nie przewidują funkcji cross-play dla swojej produkcji w trybie rywalizacji.

Gears of War 4 będzie zbalansowany przede wszystkim z myślą o gamepadzie

Gears of War 4 to kolejna, wielka jesienna premiera debiutująca w ramach programu Xbox Play Anywhere na aktualnej konsoli Microsoftu oraz Windowsie 10. Nie oznacza to jednak, że gra traci swój konsolowy charakter. Jak zaznaczają twórcy, zostanie ona zbalansowana z myślą o zabawie z wykorzystaniem gamepada. Nie oznacza to jednak, że nikt w zespole The Coalition nie przejmuje się przystosowaniem tytułu do klawiatury i myszy.

- Gramy z wykorzystaniem myszy i klawiatury, ale rdzeń rozgrywki jest zbudowany wokół kontrolera. Nie uważam, by jedno było nad drugim w kwestii priorytetów. Ale musimy się upewnić, że zabawa z wykorzystaniem pada, która jest przecież dziedzictwem tej serii, będzie absolutnie perfekcyjna - powiedział Ryan Cleven, odpowiadający w zespole za pracę nad trybem wieloosobowym.

GramTV przedstawia:

Pomimo faktu, że Gears of War 4 wychodzi na dwie platformy, deweloperzy nie przewidzieli możliwości rywalizacji pomiędzy jej użytkownikami, a kwestia kontrolerów pewnie odegrała tu kluczową rolę. Nie oznacza to jednak, że gracze z PC i Xboksa One nie będą mogli bawić się wspólnie - dostępną dla nich opcją zabawy będzie kooperacja w trybie versus.

- Nie balansujemy zabawy w wersji "PC kontra Xbox", obydwie wersje sterowania są więc zbalansowane niezależnie, choć korzystają z tego samego rdzenia. Gracze komputerowi podczas rozgrywki między sobą mogą korzystać z myszy i klawiatury lub kontrolera. To zależy od nich. Na Xboksie naturalnie ustawiliśmy tytuł pod zabawę z wykorzystaniem gamepada i zbalansowaliśmy ją właśnie w ten sposób. Upewniliśmy się, by te dwie grupy graczy podczas rywalizacji przez sieć nie grały przeciwko sobie - dodał Ryan.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
24/09/2016 12:51

Dnia 24.09.2016 o 12:12, maxankazuya napisał:

To uwierz nie jeden się przejechał.

Niestety niedowiarek ze mnie.

Dnia 24.09.2016 o 12:12, maxankazuya napisał:

> Na padzie jak padzie, po prostu wolimy grac w 60fps :)

Dnia 24.09.2016 o 12:12, maxankazuya napisał:

Gears of War 4 na multi śmiga w 60fps ;)

Na PC?

Dnia 24.09.2016 o 12:12, maxankazuya napisał:

Usunięty
Usunięty
24/09/2016 12:12

> Ale nigdy nie uwierze ze pocisniesz na padzie chocby dobrego gracza na klawie, o prosach> juz nie wspominajac.To uwierz nie jeden się przejechał.>> > leszcze grać w strzelaniny na padzie nie potrafią :P>> Na padzie jak padzie, po prostu wolimy grac w 60fps :)>Gears of War 4 na multi śmiga w 60fps ;)

Usunięty
Usunięty
31/08/2016 15:45

Patrzę na te komentarze i nie wierzę. Albo jednak wierzę. Ale ludzie, spoważniejcie już.Co do tematu. Że gra jest zbalansowana głównie pod pada no to dosyć normalne. No głupotą było by oczywiście w takiej sytuacji postawić graczy obu platform przeciwko sobie. W jakimś coopie chyba w ogóle to nie będzie przeszkadzało.




Trwa Wczytywanie