Steam prostuje swoją politykę zwrotów w przypadku No Man's Sky i podkreśla, że w przypadku tej gry nie ma specjalnych wyjątków.
Steam prostuje swoją politykę zwrotów w przypadku No Man's Sky i podkreśla, że w przypadku tej gry nie ma specjalnych wyjątków.
Okazuje się, że po ostatnich doniesieniach o zakończonych sukcesem próbach oddania produkcji pomimo przekroczenia wyznaczonego limitu sporo graczy próbowało odzyskać zainwestowane pieniądze. Było ich tak wiele, że na karcie produktu na Steam pojawiło się dodatkowe oświadczenie w tej sprawie - "nasza standardowa polityka zwrotów dotyczy również i tej gry - nie ma żadnych specjalnych wyjątków. Kliknij tutaj, aby zapoznać się ze szczegółową polityką zwrotów" - informuje komunikat.
Jak teraz wygląda sytuacja zwrotu? Jeżeli przekroczyliście wyznaczone dwie godziny, nie kwalifikujecie się do automatycznego zwrotu. Ale zawsze możecie zgłosić chęć odzyskania gotówki niezaleznie od tego i opisać powody, dla których nie chcecie już mieć tytułu w swojej bibliotece i liczyć na przychylność ze strony obsługi klienta.