Daybreak Studios chce skupić się na wersji PC, a kiedy zakończą się prace nad wersją Early Access - powrócić do portu na konsole.
Daybreak Studios chce skupić się na wersji PC, a kiedy zakończą się prace nad wersją Early Access - powrócić do portu na konsole.
Twórcy H1Z1 mieli ambitny plan wydania gry jeszcze latem, równocześnie na wszystkich platformach - PC, PS4 i Xboksie One. Jednak okazało się, że zadanie to przerosło ich możliwości i nie wystarczy czasu na zrealizowanie wszystkich założeń.
- Zbyt mocno się rozpraszamy, próbując naprawić niektóre elementy gry, a równocześnie przygotowując ją do działania na konsolach - podkreślił przedstawiciel Daybreak. - Doszliśmy do wniosku, że najlepszym sposobem na zapewnienie grze sukcesu będzie zredukowanie liczby zmiennych w równaniu. W rezultacie zdecydowaliśmy się przerwać prace nad wersjami na konsole i w 100% skupić się na wersji PC. To była bardzo trudna decyzja, ale czuję, że dokonaliśmy właściwego wyboru. W ten sposób możemy wprowadzić ważne zmiany w mechanice korzystania z broni palnej, walki i używania pojazdów, przygotować nową mapę do wydania i doszlifować wiele podstawowych elementów gry.
- Celujemy w wysoką jakość naszego produktu, chcemy, by był satysfakcjonujący i wciągający. Pracujemy nad grą opartą na rywalizacji, która ma być spójna, przewidywalna, uczciwa i ciekawa zarówno podczas oglądania wideo, jak i podczas rozgrywki. Zmieniając plany wydania, z pewnością osiągniemy lepszą jakość i nie będziemy musieli z niczego rezygnować tylko w celu ukończenia prac przed wyznaczonym terminem.
H1Z1: King of the Kill ukaże się na PC 20 września 2016.