- Pracowaliśmy ręka w rękę z Respawn, by upleść strategiczną karciankę bitewną złożoną z najlepszych elementów Titanfall czyniących uniwersum tak unikalnym, która pomoże w ewolucji gatunklu. Od wysłania tytana na pole bitwy w celu odwrócenia jej losów, aż do używania kombinacji parkouru i Rodeo Burn Cards pozwalających na powalenie gigantów, Frontline to niezwykle intensywny i bezkompromisowy Titanfall - powiedział Larry Pacey, współzałożyciel studia Particle City, które odpowiada za produkcję tytułu.
- Titanfall zrewolucjonizował rynek pierwszoosobowych strzelanek, a Particle City obrało to samo kreatywne podejście dodając do kolekcjonerskiej gry karcianej złożoność pola walki i niespotykany poziom strategii. Titanfall: Frontline to dopiero początek samodzielnych gier mobilnych opartych na uniwersum, które mamy zamiar zaoferować graczom na całym świecie - powiedział Lawrence Koh z Nexon.
- To niezwykle emocjonujący czas dla zespołu Respawn, a także dla fanów Titanfall dookoła świata, bo otrzymają niedługo dwie zupełnie unikalne gry z uniwersum Titanfall - Titanfall 2 oraz Titanfall: Frontline. Titanfall: Frontline nie tylko uchwyciło rozgrywkę unikalną dla marki, ale także dostarcza szybich i strategicznych pojedynków, które będą mogli pobrać i czerpać z nich przyjemność wszyscy posiadający smartfon - dodał Vince Zampella, CEO w Respawn Entertainment
Titanfall: Frontline będzie tytułem darmowym i zadebiutuje jesienią na telefony i tablety od Apple oraz urządzenia z Androidem. Póki co nie wiadomo, czy znajdą się w nim mikrotransakcje, ale prawdopodobnie nie ma innej opcji.