Dlaczego Ken Levine porzucił serię Bioshock? - Prosili, bym został

Patryk Purczyński
2016/09/15 16:40
1
0

Zdrowie, małżeństwo, a nawet zmysły - to wszystko mógłby stracić Ken Levine, gdyby zdecydował się pracować nad kolejnym wielkim projektem.

Dlaczego Ken Levine porzucił serię Bioshock? - Prosili, bym został

Po Bioshock Infinite Ken Levine postanowił porzucić serię Bioshock i ze znacznie mniejszym zespołem rozpocząć prace nad nowym przedsięwzięciem. - Prosili mnie, żebym został. Domyślałem się, że zostawiliby Irrational, byu studio zrobiło kolejną odsłonę cyklu Bioshock. Tak się jednak nie stało - mówi projektant, dzięki któremu marka odniosła tak wielkie sukcesy.

Levine zdradza, że produkcja Bioshock Infinite odbiła się na nim negatywnie. - Widziałem swoje zdjęcie z czasów, kiedy po raz pierwszy ogłoszono grę. To był rok 2010. Potem zobaczyłem siebie na zdjęciu z 2013 roku. Wyglądałem na nim na starszego o 10 lat. To zmieniło moje życie w kontekście wpływu na zdrowie, mojego postrzegania gier i relacji z ludźmi - przyznaje.

GramTV przedstawia:

- Zarządzanie zespołem liczącym 30 czy 40 osób, gdzie każdy zna imiona pozostałych, jest zupełnie innym procesem niż zarządzanie 150-osobową grupą. Przechadzasz się między pracownikami studia i nawet nie wiesz kim są - stwierdza. Tymczasem, jak sam oznajmia, zarządzanie ludźmi nie jest tym, w czym czuje sie najlepiej. - Sądzę, że naturalnym oczekiwaniem było, że przystąpię do prac nad większą i lepszą grą niż Bioshock. Ja jednak czułem, że poniosę porażkę decydując się na taki krok, że postradam rozum, stracę małżeństwo. Moim rozwiązaniem było odejście - dodaje Levine.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
15/09/2016 18:55

Jednym słowem - Świadomość .