Shuhei Yoshida: Rozumiem, czemu gracze krytykują No Man's Sky

Paweł Pochowski
2016/09/16 16:35
3
0

Szef Sony Worldwide Studios wypowiedział się na temat produkcji Hello Games. Przyznał, że produkcja mu się podobała, ale rozumie pretensje graczy.

Shuhei Yoshida: Rozumiem, czemu gracze krytykują No Man's Sky

Premiera No Man's Sky nie przebiegła do końca po myśli Seana Murraya. Długo wyczekiwana przez fanów produkcja okazała się dla wielu rozczarowaniem, przede wszystkim ze względu na mniejszą liczbę funkcji w grze niż sugerował wcześniej jej twórca. To spowodowało, że wielu graczy na Steam oraz PlayStation Network złożyło prośby o zwrot pieniędzy, a wokół samego No Man's Sky rozpętało niemałą burzę. Jak przyznaje prezes Sony Worldwide Studios, rozumie on rozgoryczenie graczy.

- Rozumiem krytykę pod adresem Seana Murray'a, ponieważ jego wcześniejsze wypowiedzi brzmiały jakby obiecywał więcej zawartości w grze na jej starcie. To nie była najlepsza strategia PR, ale też nie miał żadnego człowieka od tego do pomocy, jest w końcu niezależnym deweloperem. Ale powiedział, że jest plan dalszego rozwijania No Man's Sky i czekam na dalszą zabawę z tym tytułem - powiedział Shuhei Yoshida na łamach eurogamera. Dodał także, że już wcześniej miał okazję pograć w No Man's Sky, a gra mu się podobała.

GramTV przedstawia:

- Jestem bardzo zadowolony z tej gry i jej świetnych wyników sprzedaży, nie jestem więce odpowiednią osobą do oceniania czy "skrzywdziła" ona markę PlayStation. Osobiście tak nie uważam. Jestem dumny, że gracze mogą bawić się przy No Man's Sky zarówno na PS4 jak i PC - odpowiedział Shuhei na pytanie dziennikarza czy krytyka NMS wpłynęła negatywnie na postrzeganie marki PlayStation przez graczy.

Przypominamy, że ostatnio w cyklu Gry wiecznie modne pochyliliśmy się właśnie nad No Man's Sky i zaprezentowaliśmy kilka przydantych modyfikacji do gry.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
18/09/2016 16:39

Innymi słowy Sony zwala cały PR na Hello Games po prostu pięknie.

Usunięty
Usunięty
17/09/2016 17:17

Dnia 16.09.2016 o 19:44, Reclawyx_Sabre napisał:

Teraz przeniosłem swoje oczekiwania na Dual Universe. Tu przynajmniej twórcy nie ukrywają, na jakim etapie znajduje się ich projekt, który w założeniach jest dużo bardziej treściwy i konkretny od tego poronionego gniota.

Tylko że jest na abonament, niestety.

Usunięty
Usunięty
16/09/2016 19:44

"Premiera No Man''s Sky nie przebiegła do końca po myśli Seana Murraya." To bardzo dobrotliwy eufemizm zważywszy na wizerunkową katastrofę, którą ta premiera się okazała. Przez pierwsze tygodnie czekałem cierpliwie, aż gracze zaczną raportować o odkryciu tych rozmaitych cudów o których tak pięknie opowiadały te wszystkie trailery. A byłem gotów wydać dużo więcej na tę grę biorąc pod uwagę upgrade sprzętu, stąd tym większy żal do twórców. Przyznam, że nie jestem na tyle zagłębiony w tematykę przemysłu gier video aby podejrzewać to, co jak widzę inni bardziej na bieżąco wiedzieli od dawna - że jest to zwykły skok na kasę. Jedyne, co teraz HG może z tym zrobić, to ratować resztki honoru przeznaczając zarobione fundusze na dokończenie gry. Ale zbyt wiele symptomów wskazuje na to, że ta wizja była od początku nakierowana na zrobienie wody z mózgu frajerom (no cóż, jak widać sam też dałem się nieco nabrać), dzięki którym tego rodzaju wałki jeszcze nie raz będą tematem pełnych goryczy artykułów w branżowej prasie. Nie zdziwię się, jeśli HG zniknie wkrótce z rynku wessana przez którąś z ich bilionów czarnych dziur. Chyba polecieli o jeden wszechświat za daleko.Teraz przeniosłem swoje oczekiwania na Dual Universe. Tu przynajmniej twórcy nie ukrywają, na jakim etapie znajduje się ich projekt, który w założeniach jest dużo bardziej treściwy i konkretny od tego poronionego gniota.




Trwa Wczytywanie