Co więcej, szef studia twierdzi nawet, że w niektórych elementach to Overwatch wzorowało się na Paladins.
Co więcej, szef studia twierdzi nawet, że w niektórych elementach to Overwatch wzorowało się na Paladins.
- Overwatch jest dobrą grą, ale nie był inspiracją dla Paladins. Produkcja gier to interaktywny proces z pomysłami pochodzącymi z poprzednich projektów. Dla gatunku hero shooter najwięcej przysłużyło się Team Fortress 2 - tłumaczy CEO studia Hi-Rez Todd Harris. Dodaje on także, że Paladins jest inspirowany najprędzej jest ich własną grą pt. Global Agenda, tyle że wykonaną w wydaniu fantasy. - Większość z dostępnych w Paladins 85 walecznych umiejętności pochodzi z Global Agenda, które stworzyliśmy 10 lat temu - dodaje Todd.
Co więcej, odbija on pałeczkę twierdząc, że to Overwatch mógł w niektórych elementach wzorować się na Paladins. - Z powodu marketingu Overwatch wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że jest tam kilku naszych bohaterów, jak chociażby mech z mini-gunem (Ruckus) i postać z lodowym blokiem (Evie) były dostępne już w becie Paladins na długo zanim podobne postaci pojawiły się w Overwatch. I niektóre z funkcji, jak chociażby skrzynie także były pokazane w Paladins przed Overwatch. Gracze, którzy są zainteresowani niech obejrzą wczesne gameplaye na YouTube i wyciągną własne konkluzje - przekonuje prezes studia Hi-Rez.
Dodatkowo zawsze możecie przekonać się osobiście - wystarczy, że pobierzecie betę Paladins ze Steama i przetestujecie ją samodzielnie.