Z cyklu modderzy potrafią: No Man’s Sky odtworzone w Doomie

Paweł Pochowski
2016/09/24 18:35
0
0

Z identycznymi funkcjami i losowo generowaną zawartością.

Z cyklu modderzy potrafią: No Man’s Sky odtworzone w Doomie

Robert Prest nie grał nigdy w No Man’s Sky, ale nie przeszkodziło mu to w odtworzeniu projektu w ramach klasycznego Dooma. I to zaledwie w trzy tygodnie. Samodzielnie dodatkowo (choć z wykorzystaniem części kodu innej modyfikacji - DoomZ). Efekt wygląda naprawdę ciekawie, a dodatkowo podobnie jak oryginał korzysta z losowego generatora zawartości - dotyczy to planety, nieba, jak i obcych ras. Ponadto umożliwia tworzenie twarzy na podstawie zdjęć, jeżeli wiec chcielibyście zaimplementować do gry zdjęcie swoje lub kogoś kogo (nie)lubicie - nie ma problemu. Mod umożliwia także zbieranie surowców, latanie z wykorzystaniem jetpacka, konwersacje z obcymi i podróż do centrum galaktyki.

Jak to wygląda w akcji? Zobaczcie sami na poniższym gameplay'u.

GramTV przedstawia:

Jeżeli macie ochotę przetestować mod samodzielnie, zerknijcie na jego oficjalną stronę po instrukcje instalacji oraz obsługi.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!