Na początku przyszłego roku goblin Styx ponownie ruszy do boju. Dopiero teraz mamy jednak okazję podziwiać Shards of Darkness w długi gameplay.
Na początku przyszłego roku goblin Styx ponownie ruszy do boju. Dopiero teraz mamy jednak okazję podziwiać Shards of Darkness w długi gameplay.
- W tym nowym epizodzie Styksa przesiedliśmy się z silnika Unreal 3 na Unreal 4. Ta aktualizacja wniosla tak wiele do serii Styx, od usprawnień graficznych, do nowych mechanizmów rozgrywki i funkcji - mówi Patrick Pligersdorffer, dyrektor wykonawczy Cyanide Studio. - Zmiana silnika wymagała od nas nieco czasu na przystosowanie. Pragniemy oddać graczom najlepszą możliwoą skradankę, a w związku z tym jesteśmy zmuszeni przesunąć termin wydania w porozumieniu z wydawcą na pierwszy kwartał 2017 roku - dodaje.
Miejmy nadzieję, że warto będzie czekać. Poprzednia odsłona, Styx: Master of Shadows, wypadła wybornie, o czym pisaliśmy w naszej recenzji. Na tegorocznym E3 Cyanide prezentowało zwiastun skradanki.