The Order: 1886 - marka bez przyszłości? Nic podobnego

Patryk Purczyński
2016/10/23 10:36
4
0

Premiera The Order: 1886 nie zakończyła się oczekiwanym sukcesem. Nie oznacza to jednak, że marka została skreślona przez Ready at Dawn i Sony.

The Order: 1886 - marka bez przyszłości? Nic podobnego

Jest przyszłość dla marki The Order: 1886. Zapytany o tę kwestię w jednym z wywiadów szef działu kreacji Ru Weerasuriya odpowiada: - Najlepszym sposobem na udzielenie odpowiedzi bez informowania o czymkolwiek... Jakby to powiedzieć... Czy jest przyszłość? Tak. Ta własność intelektualna ma przyszłość. Będzie ona tworzona w obrębie tej własności intelektualnej.

- Ta przyszłość powstała na samym początku, już pierwszego dnia naszych prac nad grą. Jak wiedzą ci, którzy grali w The Order: 1886, jest tam rozbudowana fabuła. Jest historia w skali makro, która wciąż się toczy. Marka jest większa od opowieści, które stworzyliśmy. Marka ma więc przygotowane podstawy, z całą pewnością - dodaje Weerasuriya.

GramTV przedstawia:

Nie oznacza to jeszcze, że prace nad kontynuacją The Order: 1886 trwają. Tu decydujące słowo należy bowiem do Sony. Firma może być - przynajmniej na razie - niechętna idei drugiej części z uwagi na krytykę, jaka spadła na wydany na początku ubiegłego roku tytuł. Ludzie z Ready at Dawn zajęli się zresztą czymś innym - postanowili wejść w przestrzeń VR.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
25/10/2016 21:45

ale i tak grało się przyjemnie, nie była aż tak krótka, jak straszyła prasa, i miała doskonały steampunkowy klimat, którego jak na razie nic nie pobiło

Usunięty
Usunięty
25/10/2016 21:45

ale i tak grało się przyjemnie, nie była aż tak krótka, jak straszyła prasa, i miała doskonały steampunkowy klimat, którego jak na razie nic nie pobiło

dariuszp
Gramowicz
24/10/2016 00:19

Sam świat był mega interesujący. Problemem order było to że to w zasadzie było tech demo. Graficznie odpicowane do najmniejszego detala. Ale niestety reszta to był problem. Strzelanka na szynach.




Trwa Wczytywanie