Mass Effect: Andromeda – garść informacji od dyrektora kreatywnego gry

LM
2016/11/13 16:39

Mac Walters odpowiedział na kilka pytań graczy za pośrednictwem Twittera.

Mass Effect: Andromeda – garść informacji od dyrektora kreatywnego gry

Ostatni tydzień bez wątpienia należał od najnowszej odsłony gry RPG od BioWare’u. Pojawiły się nowe screeny, fragmenty rozgrywki a także sporo informacji dotyczących tytułu. Nawet taki wysyp informacji nie zaspokoił w pełni ciekawości graczy, którzy postanowili wyjaśnić kilka nurtujących kwestii z dyrektorem kreatywnym Mass Effect: Andromeda.

GramTV przedstawia:

Na podstawie wypowiedzi, jakie Mac Walters zamieszczał na swoim Twitterze wiemy, że gra pozostawi pełną swobodę w aspekcie zdobywania lub tworzenia elementów wyposażenia. Jak zapowiedział Walters, gracze, którzy nieszczególnie przepadają za mozolnym kompletowaniem surowców, znajdą w grze inne sposoby na pozyskanie wyposażenia. Gracze pytali też o możliwość usunięcia kasku, który oglądamy na większości materiałów z gry, a dyrektor kreatywny zapowiedział, że gracz będzie miał pewien stopień kontroli nad wykorzystaniem tego elementu wyposażenia. Ponadto Mac Walters jest przekonany, że Andromeda oczaruje graczy wspaniałą ścieżką dźwiękową i zapowiedział, że już wkrótce ujawni kompozytora, a nawet fragmenty głównego motywu.

Tytuł prawdopodobnie ukaże się w pierwszym kwartale przyszłego roku, ale oficjalna data premiery nie została jeszcze ujawniona. Produkcja zmierza na wszystkie wiodące platformy sprzętowe, a pod tym linkiem znajdziecie wszystkie informacje dotyczące gry, do jakich udało nam się dotrzeć.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
14/11/2016 11:09

Akurat ścieżka dźwiękowa w każdym ME była fenomenalna.

Usunięty
Usunięty
14/11/2016 11:09

Akurat ścieżka dźwiękowa w każdym ME była fenomenalna.

dariuszp
Gramowicz
14/11/2016 07:49

Tak na 100 dają im listę linii z góry na dół, wpadają do studia, czytają z góry na dół i idą na obiad.




Trwa Wczytywanie