Titanfall 2 sprzedaje się poniżej oczekiwań? Electronic Arts na tę kwestię patrzy długoterminowo, mając na względzie przede wszystkim budowę marki.
Titanfall 2 sprzedaje się poniżej oczekiwań? Electronic Arts na tę kwestię patrzy długoterminowo, mając na względzie przede wszystkim budowę marki.
Do zarzutów tych poniekąd odniósł się Blake Jorgensen, dyrektor finansowy Electronic Arts. - Przypominamy ludziom, że wokół Titanfalla budujemy markę. Nie chodzi tu zatem o pierwszy dzień czy tydzień na rynku, trzeba patrzeć długoterminowo. W następnym roku udostępnimy sporą porcję darmowej dodatkowej zawartości cyfrowej. Zależy nam na budowaniu marki wokół ludzi i wciąganiu ich w ten tytuł. Każdy, kto zagrał w Titanfalla 2, pokochał go - oznajmił podczas konferencji UBS w San Francisco.
Już wcześniej EA zapewniało, że Titanfall 2 i Battlefield 1 nie zadebiutowały w zbyt małej odległości od siebie. Zachęcamy też do lektury naszej recenzji Titanfalla 2.