Szef działu kreacji w Ubisofcie chciałby porzucić klasyczną liniową narrację na rzecz większej wolności graczy.
Szef działu kreacji w Ubisofcie chciałby porzucić klasyczną liniową narrację na rzecz większej wolności graczy.
Hascoet zaznacza, że zależy mu na większej swobodzie i mniejszym skrępowaniu liniowością fabuły. Ma też swoje krytyczne spostrzeżenia co do przerywników filmowych. - Podczas tych scen nie robię tego, co chciałbym robić, czyli ewoluować w tym świecie. Nie chcę pisać jednej historii, chcę, by były ich dziesiątki tysięcy, by każda postać miała swoją i mogę z nią porozmawiać, jeśli chcę tę historię poznać - wyjawia.
Jedna z postaci w Watch Dogs 2 całkowicie niespodziewanie miała swoją oryginalną historię w prawdziwym świecie. Zakładamy jednak, że niekoniecznie o to przedstawicielowi Ubisoftu chodziło...