Ubisoft chce mniej liniowości w fabule i przerywnikach filmowych

Patryk Purczyński
2016/11/17 18:51
2
0

Szef działu kreacji w Ubisofcie chciałby porzucić klasyczną liniową narrację na rzecz większej wolności graczy.

Ubisoft chce mniej liniowości w fabule i przerywnikach filmowych

- Interesuje mnie tworzenie światów, które są interesujące dla mnie, jak i dla wszystkich innych. Jeśli mamy grę, której akcja toczy się w San Francisco, tak jak w przypadku Watch Dogs 2, chciałbym, żeby nawet moja mama miała z tego dobrą zabawę - sterowała łodzią, helikopterem, samochodem... Muszą być też interesujący ludzie, których można spotkać. Chcemy zaoferować również więcej metod: prywatnego detektywa, asasyna, hakera, łowcę... Można wypróbować te profesje razem z ich problemami i stać się jeszcze silniejszym - mówi na łamach francuskiego dziennika Le Monde Serge Hascoet, dyrektor działu kreacji w Ubisofcie, nawiązując oczywiście do tego, co ma do zaoferowania Watch Dogs 2.

Hascoet zaznacza, że zależy mu na większej swobodzie i mniejszym skrępowaniu liniowością fabuły. Ma też swoje krytyczne spostrzeżenia co do przerywników filmowych. - Podczas tych scen nie robię tego, co chciałbym robić, czyli ewoluować w tym świecie. Nie chcę pisać jednej historii, chcę, by były ich dziesiątki tysięcy, by każda postać miała swoją i mogę z nią porozmawiać, jeśli chcę tę historię poznać - wyjawia.

GramTV przedstawia:

Jedna z postaci w Watch Dogs 2 całkowicie niespodziewanie miała swoją oryginalną historię w prawdziwym świecie. Zakładamy jednak, że niekoniecznie o to przedstawicielowi Ubisoftu chodziło...

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
18/11/2016 00:37

Mam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie. Co jest do wszystkiego to jest do niczego.Na razie scenarzyści Ubisoftu nie do końca radzą sobie z tradycyjnym podejściem do fabuły (sztampa, sztampa, sztampa), a tu nagle ktoś wyskakuje z innowacjami. Radzę (a raczej beznadziejnie wyję jak wilk do księżyca), by skupili się na poprawieniu writingu w swoich sztandarowych seriach.Potrafili zrobić Duszę Wojownika. Potrafili zrobić drugiego Assassin''s Creeda. Dlaczego nie potrafią teraz zrobić czegoś porywającego?

Usunięty
Usunięty
18/11/2016 00:37

Mam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie. Co jest do wszystkiego to jest do niczego.Na razie scenarzyści Ubisoftu nie do końca radzą sobie z tradycyjnym podejściem do fabuły (sztampa, sztampa, sztampa), a tu nagle ktoś wyskakuje z innowacjami. Radzę (a raczej beznadziejnie wyję jak wilk do księżyca), by skupili się na poprawieniu writingu w swoich sztandarowych seriach.Potrafili zrobić Duszę Wojownika. Potrafili zrobić drugiego Assassin''s Creeda. Dlaczego nie potrafią teraz zrobić czegoś porywającego?