Nightdive Studios nie jest pewne, czy uda się wydać grę równocześnie na wszystkich platformach, ale obiecuje, że się postara.
Nightdive Studios nie jest pewne, czy uda się wydać grę równocześnie na wszystkich platformach, ale obiecuje, że się postara.
Zorganizowana w czerwcu zbiórka na remake System Shock zakończyła się sporym sukcesem - Nightdive Studios celowało w 900 tysięcy dolarów, ostatecznie udało się zgromadzić znacznie więcej: 1,3 miliona. Pierwotnie gra miała trafić na PC i Xboksa One w grudniu 2017, później zapowiedziano także wersję na PS4 z premierą planowaną na rok 2018.
W najnowszej aktualizacji na stronie Kickstarter twórcy poinformowali jednak, że zamierzają wydać grę na platformach PC, Mac, Linux, Xbox One i PS4 w drugim kwartale 2018. Nightdive Studios nie jest też pewne, czy uda się wydać ją na wszystkich platformach jednocześnie, choć obiecuje "zrobić co w jego mocy".
W remake System Shock nie zagramy zatem zbyt prędko, pozostaje zatem zadowolić się na razie nową grafiką stworzoną przez dyrektora artystycznego - Robba Watersa, przedstawiającą fragment sektora medycznego: