Michel Ancel raz jeszcze wraca do kwestii, dlaczego zabranie się za Beyond Good & Evil 2 na poważnie trwało tak długo.
Michel Ancel raz jeszcze wraca do kwestii, dlaczego zabranie się za Beyond Good & Evil 2 na poważnie trwało tak długo.
Zdaniem Ancela główną barierę w przystąpieniu do prac nad Beyond Good & Evil 2 wcześniej była technologia. - Stawialiśmy pytania tak duże, że nie sposób było udzielić na nie odpowiedzi, ponieważ żaden silnik fizyczny nie udźwignąłby wszystkich wymiarów, prędkości i tego typu kwestii. Skoro żaden silnik tego nie osiągnie, jak mieliśmy to osiągnąć? Szalenie trudno jest wytłumaczyć ludziom, jak techniczny jest proces tworzenia gier. Nie chodzi tu już tylko o wielokąty itp., ale o miliony behawioralnych sztucznych inteligencji, systemy i wielkie statki kosmiczne rozbijające się o ogromne planety - dodaje.
Nie jest to pierwszy raz, kiedy Michel Ancel tłumaczy się z tak znacznego przełożenia prac.