Wolność wyboru motywem przewodnim w Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Paweł Pochowski
2016/11/26 11:15
2
0

Atak z powietrza w cywilnym ubraniu z maskowaniem w stylu czaszki kościotrupa? W Wildlands - bez żadnego problemu.

Wolność wyboru motywem przewodnim w Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands to kolejny owoc obranej przez Ubisoft drogi gier z otwartymi światami. Po The Crew, Far Cry, The Division czy Watch Dogs kolejna marka zostanie przystosowana do formy wirtualnej piaskownicy i oddana w ręce graczy, aby mogli uczynić z nią co tylko pragną. Swoją drogą wiedzieliście, że z tych wszystkich gier, to właśnie Wildlands zaoferuje największy świat?

Oczywiście pewne ograniczenia będą, bo być muszą, ale Ubisoft przekonuje w nowym zwiastunie gry, że gracze będą mieli sporo do powiedzenia w kwestii tego, w jaki sposób się bawią. Różne typy pojazdów umożliwią planowanie akcji na kilka możliwych sposobów, a współpraca czterech "Duchów" to sposób na przeprowadzania skomplikowanych akcji. Dodatowo gracze będą mieli sporo do powiedzenia w kwestii personalizacji postaci oraz broni - do akcji będzie można przystąpić zarówno w ubranu stylizowanym na członka sił spcjalnych jak i zwykłego cywila. Także karabiny będzie można przysotosować do własnych preferencji wybierając pożądane malowanie, zmieniając magazynek, kolbę czy lunetę.

Więcej na ten temat opowiadają w poniższym trailerze deweloperzy gry - creative director Eric Couzian, senior technical director Laurent Fischer oraz były żołnierz amerykańskich sił specjalnych. A przy okazji, jeśli jesteście zainteresowani tym tytułem, pamiętajcie o nadchodzących otwartych betatestach.

GramTV przedstawia:

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
26/11/2016 22:28

Fakt, duży świat znowu może się przejeść bo będzie wolność wyboru, ale jak w Far Cry. Odbij bazę czy coś na tyle różnych sposobów.. no i mi to odpowiada. Po Future Soldier czułem niedosyt, tyle możliwych konfiguracji wyposażenia, ale za mało misji, zbyt mała swoboda wybierania podejścia jak rozwiązać sytuację. W multi było miło, ale w końcu się skończyło.

Usunięty
Usunięty
26/11/2016 13:59

Ile można katować już te wolne wybory. Coraz więcej gier próbuje, i przegrywa, wywołując nudę w swoich produkcjach.