Organizacja orzekła, że Hello Games chciało pokazać grę w jak najlepszym świetle.
Organizacja orzekła, że Hello Games chciało pokazać grę w jak najlepszym świetle.
Rozumiemy, że screeny i filmy w reklamie zostały utworzona z pomocą materiałów z gry i uznaliśmy, że w tych działaniach reklamodawcy mieli na celu pokazanie produktu w najlepszym świetle.
Biorąc pod uwagę powyższe punkty, możemy uznać, że całościowe wrażenie z reklamy były zgodne z ogólną rozgrywką i pokazywanymi fragmentami, dotyczącymi zarówno fragmentów uchwyconych przez Hello Games, jak i przez inne firmy, i że oczekiwane wrażenia gracza nie zostały przesadzone. Stwierdziliśmy zatem, że reklama nie naruszyła kodeksu.
ASA otrzymała łącznie 23 skargi na Hello Games dotyczące No Man's Sky. Jako linię obrony deweloper obrał fakt, że gra jest generowana proceduralnie, a nie tworzona ręcznie. Tak więc doświadczenia każdego z użytkowników są inne, jak twierdzą twórcy. ASA napisała:
W związku z tym (proceduralnie generowanym światem), możemy uznać, że konsumenci uznają zdjęcia i filmy za reprezentatywne dla typu treści, które będą napotykać w trakcie gry, ale na ogół nie spodziewają się zobaczyć tych konkretne stworzeń, krajobrazów, bitew i struktur.