Hellblade: Senua's Sacrifice - twórcy tłumaczą, dlaczego gra ukaże się dopiero w przyszłym roku

Małgorzata Trzyna
2016/12/01 19:15
4
0

Prace nad Hellblade: Senua's Sacrifice zdają się ciągnąć niemiłosiernie długo - ale tylko dlatego, że gra została zapowiedziana bardzo wcześnie.

Hellblade: Senua's Sacrifice - twórcy tłumaczą, dlaczego gra ukaże się dopiero w przyszłym roku

Ninja Theory przygotowało niedawno kolejny dziennik dewelopera o głosach, jakie słyszy w swej głowie główna bohaterka, ale nie podzieliło się wówczas wieściami o dacie premiery. Teraz twórcy postanowili potwierdzić, że gra ukaże się w roku 2017 na PC i PS4 oraz wyjaśnić, dlaczego prace zdają się ciągnąć bez końca.

Pierwszym powodem opóźnienia był projekt, który został odwołany na początku tego roku - uporządkowanie wszystkich spraw zajęło nieco czasu. Po drugie, nadarzyła się niezwykła okazja, by współpracować z Epic Games i innymi zespołami oraz wykorzystać technologię performance capture. Po trzecie, prace posuwały się wolniej niż zakładano. Po czwarte - twórcy nie są zależni od wydawcy, więc mogli pozwolić sobie na brak pośpiechu.

GramTV przedstawia:

Hellblade: Senua's Sacrifice zostało zapowiedziane podczas Gamescomu 2014. Wówczas gra znajdowała się na bardzo wczesnym etapie prac. Ninja Theory chciało po prostu, by fani towarzyszyli im przez cały czas trwania produkcji. Gdyby wszystko odbywało się w tradycyjny sposób, prawdopodobnie dopiero teraz usłyszelibyśmy o Hellblade: Senua's Sacrifice po raz pierwszy.

Czas oczekiwaniania na premierę z pewnością osłodzi nowa tapeta z gry oraz utwór muzyczny Deeper, którego kompozytorem i wykonawcą jest Andy LaPlegua.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
01/12/2016 23:52

Performance capture to uchwycenie "występu" aktora. Prawie to samo co motion capture gdzie nagrywasz tylko same ruchy do stworzenia animacji postaci.

MisioKGB
Gramowicz
01/12/2016 23:16

Co to jest performance capture? Gram operuje tym określeniem jak nigdy dotąd, a ja sam wszak słyszę o nim pierwszy raz. Czy to ja, doświadczony gracz mógłbym przeoczyć coś tak oczywistego? Czym jest ten performance capture? Nie jest to MoCap więc co kryje się za tym określeniem kochani GRAMowicze? :)

Usunięty
Usunięty
01/12/2016 21:01

To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że Ninja Theory ma dziwaczny styl. Szkoda, że wmusili go do DMC. :PA na poważniej to ich własne gry wychodzą całkiem dobrze, a przede wszystkim oryginalnie. Hellblade wygląda ambitnie, ale Devil May Cry''a to niech zostawią w spokoju. ;)




Trwa Wczytywanie