Wygląda na to, że lata czekania nie ostudziły zapału graczy.
Wygląda na to, że lata czekania nie ostudziły zapału graczy.
W niedawno opublikowanej wypowiedzi dla serwisu MCV, Joe Palmer – odpowiedzialny za promocję i sprzedaż The Last Guardian stwierdził, że liczba zamówień przedpremierowych gry przerosła oczekiwania japońskiego giganta. Dodał, że gracze bardzo pozytywnie zareagowali na edycję kolekcjonerską gry, co tylko dowodzi, że wielu z nich nadal jest zainteresowanych tytułem, mimo długiego procesu deweloperskiego.
Poza tym Palmer odniósł się do działań marketingowych w zakresie promocji The Last Guardian. Stwierdził, że wydawca bardzo ostrożnie podchodzi do tematu, żeby nie pompować oczekiwań fanów, tym bardziej, że gracze wielokrotnie obeszli się smakiem w ciągu ostatniej dekady. Jest za to pewien, że produkcja obroni się sama i zyska wiernych fanów.
Gra ukaże się już 6 grudnia jako tytuł ekskluzywny na konsoli PlayStation 4.