Dauntless - twórcy pokazują system walki w grze na przykładzie starcia z pierzastą bestią

Małgorzata Trzyna
2016/12/17 19:20
2
0

Phoenix Labs udostępniło nowy materiał wideo, pokazujący walkę za pomocą topora i miecza.

Dauntless - RPG skupiające się na walkach z ogromnymi potworami - zostało zapowiedziane na początku grudnia. Gra jest inspirowana takimi tytułami, jak Monster Hunter, Dark Souls, Bayonetta i Devil May Cry.

Twórcy chcieli, by system walki nie polegał na zwyczajnym wymachiwaniu bronią. Bardzo ważne jest dla nich dopracowanie takich elementów, jak drżenie ekranu po wyprowadzeniu ciosu, ślad pozostawiany w powietrzu przez broń, zużycie wytrzymałości na każdy atak (dzięki czemu poczujemy, że mamy w ręku ciężki oręż, a nie zapałkę), animacje po uderzeniu bronią w cel i reakcje przeciwnika na cios (przykładowo, ogromny behemot powinien odczuć boleśnie trafienie toporem bojowym, ale ukłucie szybkiego rapiera raczej nie będzie dla niego problemem). Po opracowaniu poszczególnych elementów, pozostaje połączyć je w combosy oraz dodać takie efekty, jak wytrącenie z równowagi czy przełamanie obrony.

GramTV przedstawia:

Film - z wersji pre-alfa - na razie nie prezentuje się szczególnie widowiskowo. Zarówno bohater, jak i potwór, będący czymś w rodzaju hybrydy kota i ptaka, zdają się poruszać w zwolnionym tempie. Jednak z pewnością do premiery gry jeszcze bardzo wiele się zmieni.

Dauntless ukaże się w przyszłym roku, jako tytuł free-to-play. Zainteresowani mogą zgłaszać chęć udziału w beta-testach (a przy okazji zarezerwować sobie nazwę) na stronie playdauntless.com.

Dauntless - twórcy pokazują system walki w grze na przykładzie starcia z pierzastą bestią

Komentarze
2
Renchar
Gramowicz
18/12/2016 12:59
Hejtesz napisał:

I dobrze, że poruszają się wolno, nie będzie to kolejna piepszona kaszanka dla gimbów z ADHD

               

Ty tak serio ja po obejrzeniu tego krótkiego materiału zasnął bym grając w taki tytuł. Nawet jak na pierwszą prezentacjie to tu widać nudę i jedną ręką można w to grać takie to wolne.

Aktualnie z Bayonettą i DMC to ma tyle wspólnego co śnieg z latem nie widze tu żadnego podobieństwa do tamtych szybkich i efektownie prezentowanych ciosów z tych dwóch tytułów.

Usunięty
Usunięty
18/12/2016 11:40

I dobrze, że poruszają się wolno, nie będzie to kolejna piepszona kaszanka dla gimbów z ADHD