Główny powód? Długi czas oczekiwania na połączenie. Ubisoft uspokaja, że to tylko przejściowe problemy.
Główny powód? Długi czas oczekiwania na połączenie. Ubisoft uspokaja, że to tylko przejściowe problemy.
Ubisoft jest naturalnie odmiennego zdania i broni swojej decyzji o braku serwerów dedykowanych przekonując, że nie wpłynie to na jakość rozgrywki. - Sposób w jaki zaprojektowaliśmy architekturę połączeń P2P pozwoli nam na dostarczenie graczom płynnej i solidnej rozgrywki, gdy gra już się ukaże. Żaden z graczy nie będzie miał przewagi w porównaniu do innych. Część aktualnych problemów, których doświadczają gracze jest związana z faktem, że cały czas jesteśmy w fazie produkcji. Monitorujemy feedback od graczy z wielką uwagą i użyjemy go, jak i innych danych, które zebraliśmy podczas zamkniętej alfy, by doszlifować nasz system online zanim For Honor znajdzie się w sklepach - skomentował Ubisoft pcgamesn.com.
Przypominamy, że For Honor znajdzie się w sklepach 14 lutego na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One. Przypominamy, że to kolejna produkcja, która obejdzie się bez płatnych DLC po swojej premierze.