Masachika Kawata wytłumaczył dlaczego mimo zmiany koncepcji i wprowadzenia innowacji gra nie jest traktowana jako reboot serii, a jej kontynuacja.
Masachika Kawata wytłumaczył dlaczego mimo zmiany koncepcji i wprowadzenia innowacji gra nie jest traktowana jako reboot serii, a jej kontynuacja.
- Gdy przyjrzycie się rozgrywce, którą zaprezentowaliśmy dotychczas, może wydawać Wam się początkowo, że to reboot, ale historia i narracja zostały tak ukształtowane, by pasować do kolejnej cześci serii. To cały czas Resident Evil opierający się na tych samych podstawach - horrorze, eksploracji, zagadkach i walce, choć jednocześnie oferuje coś świeżego - powiedział producent Masachika Kawata w rozmowie z dziennikarzem Game Informer.
- Zamiast bezpiecznego wariantu i trzymania się ogranych motywów postanowiliśmy stworzyć coś nowego, co będzie dla graczy bardziej osobistym przeżyciem. Chcieliśmy stworzyć tytuł, który naprawdę skupia się na elementach survival horror i tym, co czyni grę straszną, ale jednocześnie pozostawić ją jako wciągający i rozrywkowy tytuł z perspektywy gampelay'u - dodał Kawata.
Przypominamy, że Resident Evil 7 zadebiutuje już 24 stycznia na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.