OMORI, sfinansowane na Kickstarterze w 2014 roku, miało ukazać się już w roku 2015, ale twórcy nie przewidzieli, ile czasu zajmie im praca nad grą.
OMORI, sfinansowane na Kickstarterze w 2014 roku, miało ukazać się już w roku 2015, ale twórcy nie przewidzieli, ile czasu zajmie im praca nad grą.
OMORI to surrealistyczny, psychologiczny horror oparty na RPG Maker, w którym podróżujemy między dwoma światami, skrywającymi takie same sekrety. Spotykamy tam nowych (starych) znajomych, mierzymy się z nowymi (starymi) wrogami, eksplorujemy własne wspomnienia i odkrywamy tajemnice, o których niekoniecznie chcielibyśmy wiedzieć. Któregoś dnia nadejdzie moment, kiedy będziemy musieli zadecydować, który ze światów jest bardziej rzeczywisty.
Gra została sfinansowana na Kickstarterze w 2014 roku. Twórcy przewidywali premierę w roku 2015, ale wówczas nie wiedzieli, z jakimi problemami przyjdzie im się uporać. Podczas prac musieli rozwiązać liczne problemy z silnikiem RPGMaker VX Ace, a po zmianie na RPGMaker MV (by gra działała także na Mac) - uporać się z kolejną porcją bugów oraz zadbać o wydajność i kompatybilność z nową wersją silnika.
OMORI zmierza na Nintendo 3DS, PC i Mac. Dokładna data premiery nie jest jeszcze znana.