Remaster TES V: Skyrim nie wymagał zbyt wielkich nakładów pracy

Patryk Purczyński
2017/01/09 21:00
6
0

Skyrim Special Edition nie był najbardziej wyniszczającym projektem w historii Bethesda Game Studios. Otwarcie mówi o tym Pete Hines.

Remaster TES V: Skyrim nie wymagał zbyt wielkich nakładów pracy

Bethesda nie należy do największych fanów tworzenia remasterów. - Zrobiliśmy wyjątek dla Dishonored, ale to był unikatowy przypadek - nowa marka wkroczyła na sam koniec poprzedniej generacji konsol. Przenoszenie jej na nową generację miało wiele sensu - argumentuje Pete Hines, wiceprezes ds. marketingu i PR.

Dishonored nie jest jednak jedynym przypadkiem, gdy tytuł został przeniesiony ze starszych konsol na nowe. Drugim jest The Elder Scrolls V: Skyrim, wydane po latach w Skyrim Special Edition. - Tu chodziło bardziej o pracę, jaką Bethesda Game Studios wykonało we wczesnej fazie przygotowywania się do stworzenia Fallouta 4 na tej generacji konsol - tłumaczy Hines.

GramTV przedstawia:

Podkreśla, że remastery zwykle pochłaniają wiele czasu i siły roboczej, ale w tych dwóch przypadkach tak nie było - dlatego Bethesda mogła sobie na taką inwestycję pozwolić.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
10/01/2017 14:31
 

Policzyli sobie tak dla nowych graczy i konsol. Weterani którzy posiadali Skyrima z dodatkami na Steam dostali go za darmo.

Tylko im jest on niepotrzebny, bo maja zmodowaną poprzednią wersję, która prezentuje się dużo lepiej, a w zależności od modów może być niemal kompletnie inną grą. Branie za to kasy od posiadaczy Legendary edition to nie byłby nawet skandal tylko wręcz frajerstwo ;)

Usunięty
Usunięty
10/01/2017 14:03
Khalid napisał:
Zeus_Ex napisał:

Ale policzyli sobie za to, jak za nowiutki tytuł AAA. Od lat zero innowacji, a w niektórych przypadkach nawet kroki wstecz (Fallout 4). Mimo to cenią siebie niczym Blizzard.

Myślę, że oni wszyscy i tak powinni uczyć się od CD-P RED.

Policzyli sobie tak dla nowych graczy i konsol. Weterani którzy posiadali Skyrima z dodatkami na Steam dostali go za darmo.

Khalid
Gramowicz
10/01/2017 07:41
Zeus_Ex napisał:

Ale policzyli sobie za to, jak za nowiutki tytuł AAA. Od lat zero innowacji, a w niektórych przypadkach nawet kroki wstecz (Fallout 4). Mimo to cenią siebie niczym Blizzard.

Myślę, że oni wszyscy i tak powinni uczyć się od CD-P RED.




Trwa Wczytywanie