Phil Spencer w kilku słowach o anulowaniu Scalebound

Katarzyna Dąbkowska
2017/01/10 18:32
6
0

Szef działu Xbox twierdzi, że to decyzja najlepsza dla graczy.

Phil Spencer w kilku słowach o anulowaniu Scalebound

Ze Scalebound wiązane były wielkie plany. Gra miała przyciągnąć do Xboksów japońskich graczy. Premiera zapowiedzianej podczas E3 w 2014 roku produkcji była wciąż przesuwana, ostatnio na 2017 rok. Ostatecznie jednak zdecydowano, że projekt nie powstanie.

Powodów nie podano, choć nieoficjalnie mówi się, że gra nie była tak dobra, jakby życzył sobie tego wydawca. O sprawę zapytano na Twitterze szefa działu Xbox w firmie Microsoft. Phil Spencer nie był zbyt wylewny w swojej odpowiedzi, jednak napisał, że decyzja odnośnie anulowania projektu była trudna, jednak „dobra dla graczy”. Twierdzi jednak, iż jednocześnie sprawa jest rozczarowująca.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Scalebound określano grą wszech czasów. My mieliśmy okazję zobaczyć produkcję na targach Gamescom w 2015 roku.

Komentarze
6
Kafar
Gramowicz
11/01/2017 13:25
12 godzin temu, Skelldon napisał:

Czy oni widzieli line-up PlayStation? Czy oni wiedzą, z kim walczą? Scalebound był ich najmocniejszym asem w rękawie. Teraz tylko nadzieja w Sea of Thieves, ale nie zapeszam, bo jeszcze anulują projekt i zamkną Rare. Aż mnie ciarki przeszły. /emoticons/angry.png" srcset="/emoticons/angry@2x.png 2x" title=">:(" width="20" />

MS się pogubił i przejął strategie olania xboxa i exclusivów. Oczywiście coś tam robią ale proszę was. Halo Wars 2 wymieniania jest jako najbliższy gorący Exclusive. Jako że xbox został porzucony a MS poddał się w walce z Sony postanowili xboxa zamienić po prostu na PC o zbitej konstrukcji. Nie jest to głupi pomysł ale jest to wycofanie się tak na prawdę z rynku konsol.

Co ciekawe a propo MS i Sony, warto zauważyć że moim zdaniem Phil Spencer jak zawsze bełkota bzdury. Myślę że tu chodzi bardziej o to że Platinium Games który jest producentem exclusiva na platformę Sony wydaje lada dzień grę (Nier: Automata) i po demie gra ma duży hype. Więc teraz pomyślmy że dwie gry które są jednak do siebie podobne, są robione jako dwa exclusivy. Scalebound zostało zapowiedziane 4 lata temu.. i nagle zamiast tej gry wychodzi mechaniką coś bardzo podobnego tylko że zamiast potworów są roboty i gra ukazuje się na konkurencyjną platformę. Myślę że MS się wkurzył /emoticons/wink.png" srcset="/emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" />. Jeżeli tak jest to może i chamstwo ale nie winiałbym Platinium Games. Każda firma chce zarobić a żadna z firm robiących gry ze współpracy z MS nie skończyła dobrze. Wszystkie firmy których tytuł zostały podkupione przez MS kończyły w tarapatach finansowych.

dariuszp
Gramowicz
11/01/2017 09:20

Ta, to samo mówili o Quantum Break. Miał być system killer a wyszła niedorobiona kupa.

Usunięty
Usunięty
11/01/2017 06:58

"Grą wszechczasów" - za każdym razem jak czytam to określenie przy tak nijakiej grze, nie mogę powstrzymać się od śmiechu :)




Trwa Wczytywanie