Gra połączy realizm DiRT Rally z przystępnością DiRT 2 i DiRT 3, zapewniając wirtualnym rajdowcom mnóstwo emocji i frajdy.
Gra połączy realizm DiRT Rally z przystępnością DiRT 2 i DiRT 3, zapewniając wirtualnym rajdowcom mnóstwo emocji i frajdy.
DiRT 4, kolejna odsłona uznanej, rajdowej serii od Codemasters wjedzie na sklepowe półki 9 czerwca 2017, w wersjach na PC, PlayStation 4 i Xboksa One. Produkcja nawiązuje jakościowo do sukcesu DiRT Rally i kontynuuje tradycje kultowej serii Colin McRae Rally.
W grze będziemy mknąć po rozmaitych trasach na całym świecie - w Australii, Hiszpanii, Kalifornii, Szwecji czy Walii. Na graczy czekają bezpardonowe zawody rallycross, oparte o licencję FIA World Rallycross Championship, rozgrywane na Montalegre, Lohéac Bretagne, Hell, Holjes i Lydden Hill.
Gra zaoferuje takie tryby, jak Landrush (piaszczyste tory dla Pro Buggy, Ciężarówek Pro-2, Ciężarówek Pro-4 i Crosskartów w Kaliforni, Nevadzie i Meksyku), Joyride (wyzwania czasowe, niszczenie obiektów), Akademię DiRT (pozwala szlifować umiejętności jazdy) czy tryb Kariery (zawody, pozyskiwanie sponsorów i tworzenie zespołu). Na graczy będą czekać także dzienne, tygodniowe i miesięczne wyzwania, rankingi, ligi i turnieje, wykorzystujące rozszerzony system telemetrii CREST.
Wśród 50 samochodów offroadowych znajdą się m.in. Ford Fiesta R5, Mitsubishi Lancer Evolution VI, Subaru WRX STI NR4 oraz Audi Sport quattro S1 E2. Twórcy zadbali o rozbudowany tuning, pozwalający dostosować auta do trasy i warunków pogodowych, a także system uszkodzeń, które są dokładnie odwzorowywane dzięki usprawnionemu modelowi zniszczeń. Auta będą naprawiane w strefie serwisowej między poszczególnymi odcinkami.
W grze znajdzie się także możliwość generowania tras rajdowych za pomocą wyjątkowego systemu "Twoja tr4sa". W ten sposób można stworzyć właściwie nieskończoną liczbę odcinków - wystarczy wybrać miejsce i ustalić parametry. Przygotowanymi w ten sposób trasami można dzielić się ze znajomymi i rzucać im wyzwania czasowe.
Screeny z DiRT 4 znajdziecie poniżej: