W programie: parkour, eliminowanie przeciwników po cichu, walka i spektakularna ucieczka z miejsca zbrodni.
W programie: parkour, eliminowanie przeciwników po cichu, walka i spektakularna ucieczka z miejsca zbrodni.
W ubiegłym miesiącu mieliśmy okazję podziwiać lokacje w SEVEN: The Days Long Gone i zachwycić się światem gry. Dziś IMGN.pro i Fool's Theory postanowili zaprezentować talenty głównego bohatera - mistrza złodziei, którego spryt, zwinność, szybkość, umiejętność poruszania się po cichu i eliminowania wrogów czynią go niezrównanymi. Teriel przekrada się przez posterunek - jeden z wielu punktów kontrolnych na wyspie Peh - aby zhakować jednostkę centralną i odblokować punkt szybkiej podróży, dzięki czemu poruszanie się na wyspie pełnej strażników stanie się znacznie łatwiejsze.
Jako złodziej, Teriel musi uważać na licznych wrogów i wykonywać zlecenia, zachowując wszelkie informacje w tajemnicy. Choć jego profesja jest niebezpieczna, nie zamieniłby adrenaliny podczas wykonywania zadania na nic innego. Ospali, znudzeni strażnicy nie stanowią dla niego wyzwania - potrafi ich uciszyć na zawsze, bez zwracania na siebie uwagi lub w otwartej walce.
- Wolność decydowania o tym, jak osiągnąć cel to coś, na czym się koncentrujemy podczas tworzenia gry - powiedział Jakub Rokosz, założyciel studia Fool's Theory i Szef Projektu w IMGN.PRO. - W teaserze, który dziś opublikowaliśmy, gracze mogą zobaczyć, jak unikać strażników, jak ich unieszkodliwiać oraz przeprowadzić atak z zaskoczenia. Ale jeśli taki skradankowy tryb rozgrywki komuś nie odpowiada i zamiast tego woli urządzić przeciwnikom krwawą łaźnię, to nic nie będzie mu stało na przeszkodzie. Dużą wagę przykładamy do tego, żeby niemal każda lokacja oferowała kilka sposobów dojścia do celu. Dzięki temu jedno i to samo zadanie będzie można ukończyć w trybie skradankowym lub wdając się w otwartą walkę. Sercem eRPGów jest odgrywanie pewnej roli, a my nie chcemy z góry narzucać graczom, jaki powinien być mistrz złodziejskiego fachu w ich wykonaniu. Chcemy, żeby sami mogli o tym zadecydować i żeby system projektowania zadań w grze im w tym pomagał, a nie przeszkadzał.
Dłuższy (20-minutowy) fragment rozgrywki z wersji alfa znajdziecie pod tym adresem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!